![]() |
![]() |
|
I år var det OK Roskilde, der havde værtskabet for det traditionelle pinseløb på Vesterlyng. Runa, Mogens og undertegnede bød på et traditionelt pointløb, hvor der skulle samles så mange point som muligt på 45 hhv. 60 minutter. Vesterlyng kan være udfordrende, men alle tog udfordringerne op med godt humør. Mange tog en dukkert i havet efter løbet - det er også en tradition. Desværre var vi kun godt 50 deltagere. Andre 100.000 havde åbenbart valgt Royal Run. Vinderne af 60-minutterbanen blev Tonje Pihl og Jakob Søndergaard Jensen, og vinderne på 45-minutterbanen blev Birgit Børsting, Herlufsholm OK og Gregers Jørgensen, Ballerup OK. Morten (tekst) | ![]() Vinderne af 60-minutterbanen: Jakob Søndergaard og Tonje Pihl |




