Logo vesterlyng_top.jpg

Klub / Aktiviteter


















Sol over Vesterlyng

I år var det OK Roskilde, der havde værtskabet for det traditionelle pinseløb på Vesterlyng. Runa, Mogens og undertegnede bød på et traditionelt pointløb, hvor der skulle samles så mange point som muligt på 45 hhv. 60 minutter.

Vesterlyng kan være udfordrende, men alle tog udfordringerne op med godt humør.

Mange tog en dukkert i havet efter løbet - det er også en tradition.

Desværre var vi kun godt 50 deltagere. Andre 100.000 havde åbenbart valgt Royal Run.

Vinderne af 60-minutterbanen blev Tonje Pihl og Jakob Søndergaard Jensen, og vinderne på 45-minutterbanen blev Birgit Børsting, Herlufsholm OK og Gregers Jørgensen, Ballerup OK.

Morten (tekst)
Asger og Mogens (foto)

Resultater

  jakob_tonje.jpg
Vinderne af 60-minutterbanen: Jakob Søndergaard og Tonje Pihl
 

vesterlyng1.jpg

vesterlyng2.jpg

vesterlyng3.jpg

vesterlyng4.jpg

vesterlyng5.jpg


okroskilde@okr.dk     Bjældevej 20, 4000 Roskilde         webteam@okr.dk     26. maj 2026